Gå til innhold

ja!! da var jeg endeli hallveis:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

til en deili føleslse å ha kommet til uke 20:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med å være halvveis! :) Jeg er også akkurat halvveis, var akkurat 20 uker på vei i går hihi. Tiden flyyyr

Skrevet

Gratulerer til dere begge :) Jeg henger en uke etter dere, men nå går det raskt mot halvgått :)

Skrevet

grattulerer. Har en uke igjen så er jeg hallveis

Skrevet

gratulerer til deg og bambi:) ja tiden har bare flydd av gårde:) deili.. spesielt siden jeg er så utolmodi:D

Skrevet

Hallo=)

sorry for og vere en liten gledes dreper,men ser vi har termin samme dag Saltpute,og vi er nok ikkje halveis før vi er ferdig med uke 20, og vi er vel 19+1 idag....så er ikkje halveis før neste onsdag....

 

tenkte det samme eg og når eg såg eg var i min 20 uke...men nå nok vente noken daga til før vi kan sei vi er halveis...

 

 

Skrevet

jeg å er halvveis i dag!! 20+0

 

nå har vi "bare" 20 uker igjen... hehe..

Skrevet

Er også halvveis i dag 20+0

Og bare 20 uker igjen!

Skrevet

nr1 kommer 5 april 08

 

leste historeien din på profilen din! Så utrolig godt å høre at du ble gravid :) en liten mirakelbaby du har :)

 

Lykke til videre!

Skrevet

Takk for det ja det er et lite mirakel på vei!

 

Lykke til videre du også!

 

 

Skrevet

tausa:

ååå så kjedeli:( jaja:) d ejo ikkje så nøye. ej e jo i mi 20 veke da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...