Gå til innhold

Du som hadde en oldemor som hette Meta!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde også en oldemor som hette Meta! :D Jeg har prøvd å finne ut av både vad navnet betyr og hvor det kommer fra, men ikke funnet svar. Vet du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det var ikke meg som hadde en oldemor, men jeg har en venninne som heter Metha, hennes foreldre er dansk og det er vel et dansk navn. Du kan helt sikkert sjekke betydningen av navnet på danske nettsider om navn eller i ei dansk navnebok. Det er forøvrig et nydelig navn, men min samboer likte det ikke så jeg får ikke bruke det. :(:) Lykke til med navne letingen og svangerskapet Ronja. :)

Skrevet

Takk for hjelpen Knøttelit1! :) Og lykke til videre til deg også! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...