¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Må jo bli ullfleece det....ull er jo bedre enn fleece, iom at ull holder på varmen selv om det skulle bli vått.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Har ingen av de, men kikket på den med ullfleece. Syns den virket varm og god, men forferdelig tung.
blond Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 Sikkert varmest, men kanskje vond å vaske? Med ull under dressen blir kanskje effekten den samme??
Minamariamamma Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 ullfleez...det gjør jo ikke at den er tung som en her sier,for man trenger jo ikke å ha såå mye klær under da...eg anbefaler den med innsydd sitteplate i baken fra Reflex:) hvis barnet ditt ikke er over 3 år....det høres helt teit ut men den er veldig bra,min datter har hatt den den 2 vintre og om hun sitter i snøen blir hun ikke kald i rompa og her er det -20 om vinteren....den er ikke ullfor i men jeg kler på henne godt med ull under!!! Bare barna har godt med ull på seg innerst så er det det viktigste,og da kan man bruke dress med fleece ..dette ble laaaangt,men håper du forstår hva jeg mener:)
gullgutten_min! Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 har den med ullfleecefor eller hva dere kaller det! den som har hel ulldress inni som man kan ta ut. er stor fornøyd! så super kjekk den ulldressen!! den er ikke tung å ha på seg. krabaten min har den i str 92 og han har ingen probl m å bevege seg iallefall!! så angrer ikke et sekund
blond Skrevet 14. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2007 Jeg dytter denne i tilfelle andre har nytte av rådene som er kommet. Takk til dere som har svart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå