Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestemt meg for å begynne å spå litt her inne, men jeg spår bare noen innimellom, vil ikke slite meg helt ut heller pluss at jeg har mangen å jobbe med her hjemme og så jeg må se hvor mye tid jeg har til overs.

Jeg spår ved at jeg ser bilder, får opp følelser og intuisjon, har holdt på med dette i snart et år men jeg føler jeg framdeles er nybegynner, jeg har mye mere å lære.

Vil og si at fremtiden er ikke fastlagt, alle har mangen mulige fremtidsalternativer, fremtiden forandrer seg i henhold til de valg vi tar og i henhold til andre personers valg.

Det er mulig det blir for mangen energier her inne til at jeg får opp rett svar og så jeg ber alle ta det med en klype salt og ikke legg opp livenen etter det jeg får opp.

Det er og mulig jeg svarer noen på pm fordi det da er lettere når der ikke er så mangen energier.

Og er det noen jeg absolutt ikke klarer å få opp noe på så får dere ikke svar, ikke tror det fordi det er noe fælt som kommer til å skje da ;)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..har sendt deg en pm

Skrevet

hei.. kan du spå meg? eg har lyst på en til unge, men forloveden min vil vente ett år før me prøve igjen.

lurte bare på om du kan se korti det komme til å skje..

har ei datter fra før født 16.08.06

eg er født 16.09.87

han 05.02.80

hadde vært kjekt me svar.. eg har ikkje fått svar før..

Skrevet

Hei wicca :-)

Har sendt deg en pm, og håper du kan svare en sliten sjel :-)

Skrevet

hei hei:) syns d er litt skummelt med å bli spådd får er livredd får dårlig svar:) men synes å d er spenende he he men lurer på om du kan spå meg? har prøvd lenge på å bli gravid og lurer på om vi blir gravid snart? 21/3-75.Håper du kan spå meg:)

Skrevet

Hei hei!

Kan du se graviditet på meg med det første, og evt kjønn?

Jeg er født 16.04.83 samboer er født 27.03.83

Skrevet

mamma te viktoria

mamma087

og

Athina med Lucas i magen

Har svart dere på pm :)

Skrevet

Tes83

Du blir gravid i mars med en gutt :)

Lykke til!!

Skrevet

Anonym

For det første så er det ikke så lurt å bli spådd hvis du er redd for det :) og for det andre så må jeg ha et nick eller navn hvis jeg skal klare å se på deg.

Send meg en pm du hvis du velger å bli spådd og du ikke vil at andre skal se nicket/navnet ditt.

Klem

Skrevet

Kan du spå meg?

Får Jeg flere barn.og evt. hvilke kjønn?har fire fra før ,jeg er født 310174,han 090167.

Skrevet

Hei...har sendt deg en pm

Skrevet

Heisann:-)

Jeg er gravid i 19 uke og lurer på om jeg får jente eller gutt?

Jeg er født 08.10.80, han er født 18.03.80.

Supert at du tar deg tid til dette, er så morsomt å bli spådd:-)

Skrevet

Privat melding, sendes via profilen til den enkelte

Skrevet

Lykes vi snart?

Hun 261076 Han 280574 Gutt fra før 210804

Når blir vi flere evt kjønn?

Sendt pm også.

Skrevet

Hei,

Jeg er født 24.02.1981

Når blir jeg gravid?? Er litt utålmodig nå.. :o)

Skrevet

Hei,

Supert hvis du har anledning til å spå meg. Kan du se noen graviditet i nærmeste fremtid og hva slags kjønn er det? Født 26.02.83. Samboer er født 01.08.81. :)

Skrevet

Hei:-)

Jeg er gravid-klarer du å se kjønn?

25.10.1972

Skrevet

Kan du se om jeg blir gravid snart og eventuelt hvilket kjønn.

Meg 200671

Han 251271

Skrevet

hei. vil du bare se om jeg blir gravid snart, er født 120685.. jeg er vist vanskleig å "lese" så håper kanskje du kan, når ingen andre kan..

tusen takker

Skrevet

Hei kan du spå meg om graviditet?Når er terminen,hvilket kjønn, om jeg får flere barn og når, hvilke kjønn og går denne grviditeten bra?

Kommer vi til åblir gift snart ?:)

Håper på svar:)

Mvh susanne85

P.s jeg er født 130285 og han 270280:)

Skrevet

Hei kjønn på barnet mitt termin i juni/juli?

Går svangerskapet bra?

Jeg født 130285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...