Gå til innhold

Hei allesammen :)


wicca

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestemt meg for å begynne å spå litt her inne, men jeg spår bare noen innimellom, vil ikke slite meg helt ut heller pluss at jeg har mangen å jobbe med her hjemme og så jeg må se hvor mye tid jeg har til overs.

 

Jeg spår ved at jeg ser bilder, får opp følelser og intuisjon, har holdt på med dette i snart et år men jeg føler jeg framdeles er nybegynner, jeg har mye mere å lære.

 

Vil og si at fremtiden er ikke fastlagt, alle har mangen mulige fremtidsalternativer, fremtiden forandrer seg i henhold til de valg vi tar og i henhold til andre personers valg.

 

Det er mulig det blir for mangen energier her inne til at jeg får opp rett svar og så jeg ber alle ta det med en klype salt og ikke legg opp livenen etter det jeg får opp.

 

Det er og mulig jeg svarer noen på pm fordi det da er lettere når der ikke er så mangen energier.

 

Og er det noen jeg absolutt ikke klarer å få opp noe på så får dere ikke svar, ikke tror det fordi det er noe fælt som kommer til å skje da ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Vil du se på meg? Om hvilket kjønn som ligger i magen. Når føder jeg? Og vil jeg få flere barn?

Lurer også litt på utsikten i forhold til jobb?

 

Er født 180177

Termin 19/20 juni 2008.

 

Klæm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg får opp gutt på deg, fikk ikk opp noen dato på når du kommer til å føde annet enn 2008 (hadde ikke lest det med terminen din da) får opp en jente på deg og, tror hun kommer eller at du blir gravid med henne i 2009.

Fikk opp mars på deg og, men vet ikke hvorfor, mulig noe som skjer da? Sier mars deg noe?

 

Jobb fikk jeg ikke noe opp på så det kan være at du ikke kommer til å jobbe noe på en stund, men det er jeg veldig usikker på da, bare sånn jeg tolket det i farten :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se på meg også?

 

Når blir jeg gravid igjen? og hvilket kjønn?

 

har ikke tenkt å begynne å prøve enda, men spennende og høre likevel;)

 

jeg:19.11.87

sambo:12.03.87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg jeg også siden jeg ikke får noe svar lenger nede.

Håper du har tid til å se om jeg har en graviditet å se frem til i nærmeste fremtid og hvilket kjønn? Har planer om å begynne på skole igjen til neste år. Ser du noe om hvordan det går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte fødselsdato: 090272

 

hurrajenter

 

Jada lese litt til så finner jeg vettø ;)

 

Får opp en gutt på deg, du blir gravid i februar 2008.

 

Ser det kommer til å bli tungt å begynne på skolen, du kommer til å slite litt men du kommer deg gjennom det og er veldig glad når du er ferdig :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitterpusen

 

Ja du kommer til å gifte deg, får opp at du gifter deg i 2010.

 

Får opp 2011 når jeg spør om graviditet men syns jo det var litt lenge til da men det var det jeg fikk opp no. Du får ta det med en klype salt ;)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kommer det noen flere barn her i gården? evt når?

Hvordan kommer det til å gå med jobb for meg neste år?

 

Født. 250587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

kjekt å sjå et nytt ansikt (for meg) herinne:)

vil du sjå litt på meg? evt samboerskap, giftemål og barn på meg og min kjære:) om du får opp andre ting og e det bare koselig :)

eg er født 071284

min kjære er født 230480

 

ha en fin dag:)

klem K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wicca :) Hadde vært veldig gøy om du ville spådd meg. Er på hus jakt å lurer på om du kan se noe som dukker opp for oss snart? Også lurer jeg fælt på hvilket kjønn som ligger i magen min da ;) Jeg er født 03.03.81 og samboer 11.11.82....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 gutter fra før og går nå gravid med nr 5.

Har termin 19 april.

Ser du hva det blir?

Jeg er født 251176 og han er født 100672

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei wicca :)

 

fått høre at jeg skal treffe den store kjærligheten i ett juleselskap av 2 forskjellige, men de klarte ikke se om det var denne eller neste jul..

 

får du inn noe?

 

080377

 

takker og bukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wicca! Håper du har litt tid til meg også:)

Jeg har før blitt spådd at jeg skulle bli gravid i oktober eller november..En sa i desember,januar. Ingenting skjedd så langt. Hva ser du? Jeg har så tullete sykluser :(

Jeg er født 13.07.86. Min mann født 12.05.76

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil ikke mase men har du mulighet til å spå meg? Gruer meg veldig til i morgen da jeg skal på ultralyd, ser du om alt er bra med den lille og eventuelt hva det blir? Jeg er født 23.02.82 og sambo er født 02.07.77, vi har en gutt fra før som er født 19.07.04. Jeg har menstermin den 09.04.08. Tusen tusen takk hvis du vil svare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

 

Lurer på om hvordan det ligger ann med fast jobb på meg?? får vite i løpet av uka om jeg får fast jobb fra 2 barnehager...en er jeg vikar i nå, å en som ligger 3min fra meg...får jeg en av dem???

 

ser dere å noe om når jeg vil bli gravid??

 

født 21.06.1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wicca!

 

Kunne du være så snill å spå meg også. Jeg er gravid og skal ha baby i juli -08. Hvilket kjønn får jeg evnt. tvillinger. Vil svangerskap gå greit.

 

Tusen takk for svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma&gutten

 

Det første jeg fikk opp var et bilda av en gammel dame men grått langt hår som var satt opp i en knute på toppen av hodet, sier det deg noe?

Var ganske framtredene så det virket som om hun ville at du skulle vita at hun var her.

 

Du føder en gutt i februar 2009.

 

Får ikke opp så mye på jobb men ser du er i jobb så hvis du lurte på om du får deg jobb så ja det gjør du, men fikk ikke opp hva.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katiann

 

Ser en jente på ca 3-5 år som står ved din side, om dette er en du har eller en du kommer til å få er jeg usikker på, det kan og være et tante barn? En du står veldig nært?

 

Får opp bilde av en med masse mørkt hår, prøver å få se fjeset men det forandrer seg til en svart hane hehe :) kanskje en som maser mye?

 

Har du en søster? Får opp at du har en søster eller en veldig god venninne som du vender deg til og får veldig god støtte der.

 

Ser ikke noe umidelbare giftermål men kan se at du gifter deg med tiden, får ikke opp når, tror det er en stund til.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...