hoppendegla Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 hvilken dress har dere til barna deres?? er så vanskelig å finne ut hvilsen dress en skal kjøpe... alle dressene har sine fordeler og ulemper.. men vil ikke bruke masse tusen kroner på en dress når det kan skje ikke er nødvendig..
Tornado20 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Hei! Vi har en sånn "overall" eller hva det heter, det er en sånn dress med pels og hette og med hele armer og bein, ikke kjempe tjukk. Nyfødt størrelse.. Også har vi en ordentlig vinterdress som er til å "bygge" om som du kan lage med bein eller gjøre om til "pose" nederst. Den er tjukk og god. I str 56.. Har også en helt vanlig dress som er rød og er en ordentlig vinterdress i str 3 måneder.. Har så mange, for jeg fikk nemlig to av de, men det er nok å kjøpe en dress på h&m ville jeg tro... En helt vanlig en..
løve81 Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg ville ikke kjøpt dress på HM etter den siste ukas skriverier om giftige stoffer i bla disse dressene. En unge som trenger dress i str 86 har ganske andre krav enn en nyfødt, jeg vil anbefale å kjøpe en som er vanntett, vindtett og puster. Disse trenger ikke nødvendigviså å koste tusenvis av kroner, jeg har god erfaring med Name-it som koster 499 og reflex som koster 399. Har ikke prøvd " babymodellen til reflex, men name-it er i allefall litt ekstra fora i rumpa, flott for de små som sitter mye. Begge disse dressene har to glidelåser slik at de er lette og ta av og på...
hoppendegla Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 hvor får jeg kjøpt name-it dresser???
mizz25 Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Ka? giftige stoffa i H&M dressan? kor står det?
Sunniva78 har to små Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Name-it selges i Exit-butikker:-)
ruffen Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Vi har Reflex-dress i str 86 til gutten vår. Han er god og varm og den er ikke så tykk at han har problemer med å bevege seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå