Lillegull2008&2010 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 MÅ det være morgenurin? skal til jordmora nå, og glemte selvfølgelig å tisse på glass i mårres..
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Helst morgenurin, men men tager hva man haver
Lillegull2008&2010 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 ja jeg sitter å styrter ned med vann nå, så jeg skal få ut noen dråper på glasset.. så hun får det jeg har nå.. bedre enn ingenting, da jeg ikke har tatt urinprøve siden uke 9, er 28+0 nå... :s
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Hvis du ikke bor langt vekke, går det nok an å levere et glass med morgenurin en annen dag i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå