Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen meninger. Barnet vårt stortrives i barnehagen. H'n gleder seg til å komme tid og snakker masse om de som er der. H'n e v eldig trygg og har utviklet seg masse etter at h'n begynte der. Mitt problem er at de er så dårlige på info! Vi har bare fått en tynn årsplan, ikke mnd.s- eller ukeplaner. Vi får alltid snakke med noen når vi henter han og får vite når vi spør hva de har gjort denne dagen. Men vi vet aldri på forhånd hvilke planer de har for dagen. Dette er en liten, privat barnehage med en avdelig og mellom 10-15 unger daglig. Jeg prøver å fokusere på at barnet vårt stortrives og jeg liker de som jobber der. De virker oppriktig blad i ungene og er f.eks flinke å kle de riktig, skifter alltid bleier, leker med ungene og det er lite sykefravær, og lite vikarer. Dermed er det alltid kjente folk der for barnet vårt. Jeg skal prøve å snakke med de om dette med info og planer. Håper de kan bli flinkere. Men er dette noen grunn til å bytte barnehage?????? Barnet vårt trives jo godt..... Vet ikke helt jeg.... Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...