Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Bortsett fra å "riste oppgitt med hodet" over alle på Skravlesiden og hva som diskuteres der. Er ikke dette et forum for småbarnsforeldre? Skulle tro dere alle var en gjeng med snørrunger som prøvde å være mest mulig kul for at dere skal aksepteres i gjengen her inne.....! Litt fjortis!! Eksempler jeg tenker på bl.a. er: - Huff, tenk å være anonym. - Å hjelpes, nå snakker de om amming, bleier, mme, vogner og annet utstyr på skravle IGJEN! - Å dumme anonyme altså. Kan dere ikke være så tøffe som meg å bruke nick? (Så dumt, for i bunn og grunn er man like anonym okke som). - Ypperten er bare sååå kul, tøff, morsom osv. Hilsen fanklubben. - Osv, osv.....
KaMa Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Kan du ikke skrive hva osv, osv er? Jeg kunne nemlig ikke plassere meg i noen av de andre kategoriene du ramset opp.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 jeg tror jeg er osv,osv,osv.. ikke er jeg medlem av noens fanklubb, ikke legger jeg ut teite påstander og kritiserer anonyme for så å være anonym selv. Føler meg rimelig anonym back nicket mitt uansett. Spørs bare hva man mener med anonym..Det jeg velger å legge ut selv, eller hvis andre velger å utlevere meg med navn, adresse, websider og andre personalia? folk må lure på alt fra gulp, brystbetennelse til herpes for hva jeg bryr meg om.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Enig med HI De har ingenting å fare med her inne....
Libido- Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg selger sagflis til trengende. Hva gjør du?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Jeg er jo den som prøver å dressere anonyme kalkunfitter, har ingen annen funsjon her inne egentlig!! Mulig jeg fungerer som hoggstabbe for enkelte PMS-tryner, men jeg er mann så slike ting preller av:-)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 -Skreller potet, og studerer alle "nepene"............
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Hvorfor gidder du å bry deg så vanvittig mye om hva andre gjør eller ei. Hva gjør du her inne? La de du refererer til sitte her da og tro de er så mye bedre enn alle andre, og gjerne de på skravle.. Blir jo som å kaste stein i glasshus, siden de fleste her inne er også på skravle. Ta nettet med en klype salt, la det ikke ta overhånd over livet ditt. Dette er ikke virkeligheten!!
~~DoraDora~~ Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 eh krangler kanskje? Er det ikke derfor denne siden er til for da? Men det er jo bare sure sladrekjerringer her jo, og de gidder jeg ikke krangle med.
mpmamman Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 er ikke dette en krangle side da? er jo å diskutere og krangle man skal gjøre her da,tåler man ikke det kan man holde seg til skravle siden
Dotten Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Jeg tror at flesteparten av de som har svart på dette innlegget, ikke er dem HI sikter til, med unntak av Dr. Yppert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå