hoppendegla Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 hvilken dress har dere til barna deres?? er så vanskelig å finne ut hvilsen dress en skal kjøpe... alle dressene har sine fordeler og ulemper.. men vil ikke bruke masse tusen kroner på en dress når det kan skje ikke er nødvendig..
hoppendegla Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 nei... bare hjemme med meg og jeg skal ha ny baby i januar.. dvs at det kanskje ikke blir så veldig mange turene ut hvis det blir veldig kaldt..
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Når vesla mi var den str så kjøpte jeg en på tilbud på H&M til ca 150,-, fordi det var fjorårets modell. En av de beste dressene vi har hatt i alle fall... Vet ikke hvor små Europris sine er i str....de koster 299,- og 399,- vi er kjempefornøyd med de! Den ene har gummi, den andre har ikke. I alle fall lurt med hel dress ;o)
Babyønske �� Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg ville vurdert Reflex. Når barnet ikke skal være i barnehage burde det være en veldig grei dress. Er Noenlunde vanntett, krever litt etterbehandling med impregnering. Den er ikke for tykk, har tynt fleecefor, så små barn klarer fint å bevege seg. Reguler hva barnet har under, alt etter temperatur. www.reflex.no Såg at Babyshop har begynt å selge den i nettbutikken sin
hoppendegla Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 begynner å lure litt på reflex... ikke så dyr heller den..
Babyønske �� Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Tror nok du gjør et godt valg i den :-)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Jeg må bare kommentere dette. Jobber i barnehage og ser utrolig mange foreldre som kjøper dyre feks reima dresser til barn i alderen 1-3 år. Fælt å si det men så bra er ikke disse dressene. Vi har også barn som bruker billig dresser og de er like gode og sterke. Ikke minst så har disse barna ofte flere dresser å bytte på slik at de alltid har tørre gode dresser å ha på seg. Men det er selvsagt smak og behag :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå