Min *lille* prins*er stor* Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 dere som har refluks barn, når ga det seg ca? sønnen min er 9 mnd født 3 mnd for tidlig, men gulper ganske mye enda:( middag og grøt kommer også opp.
camor Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Hei lille gubina mi ble født 9 uker før termin ( ho gulppet også veldig mye) men nå med 7 måneder og 11 dager ho gulper bare når ho drikker melk. uff uff det er noe jeg ikker liker men men ha en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå