Mamma til snuppene Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Er jo så mange forskjellige typer..... Hva med denne?Hun er 2 år.Er den bra???? http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=53265
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Ikke helt, men ganske lik den vi har til jenta som snart blir 3. Har prøvd de et par ganger og hun har alltid vært god og varm på føttene.
1881 Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Så de hadde Viking sine sko til bare 199 så her bestilte jeg et par slike. XXL er bare genial på pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå