Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Vært og svelget slange med kamera i dag og fikk da bedøvelsesgel i halsen. På sykehuset sa de at det ikke var farlig for babyen. Men jeg tenker på det allikevel. Håper dette ikke er farlig for babyen min.
ann-k 82 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Hei! Det er nok ingen fare! Jeg var på gastroskopi tidlig i svangerskapet,fikk og bedøvelse,men lillemann i magen har ikke tatt skade av det! Og så lenge de har sagt på sykehuset at det ikke er farlig så vet de nok det
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Oki. Får prøve la være å tenke på det :-)
Erisa* Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Heisann! Den bedøvelsen de bruker til gastroskopi er ikke farlig for fosteret! De bruker den i enkelte tilfeller også i forbindelse med fødsel. Det er et kjent og mye brukt legemiddel, og man føler seg trygg på at det ikke skader fosteret. Når det sprayes baki halsen slik som jeg regner med at de gjorde det hos deg, er det nesten kun lokal virkning, og minimalt som går over i blodbanen. Dermed er det nesten ingenting som når frem til fosteret uansett. Jeg forstår at du er bekymret, for det er jo litt skummelt med medisiner, men akkurat dette trenger du ikke være redd for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå