Gå til innhold

Harmoni!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei.. jeg så litt lengre nede her at du hadde ikm i uke 42.. det hedde jeg også men fortsatt ingen tr... når testet du positivt??? nyskjerrig he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harmoni: Testet du mange ganger før den 19. dagen? Hva slags tester brukte du?

Fik negativ cb digital i dag, ikm i går. Kan det fortsatt være håp da?

Skrevet

Jeg testet bare med tester fra billigtester i begynnelsen. Er så utålmodig at jeg testet ca. annenhver dag fra IKM. Kjøpte etterhvert også noen tester fra QR.

Dagen jeg testet positivt testet jeg med QR. Testet da også for moroskyld med test fra billigtester, og den var også positiv. Tviler på at det har noe å si hva slags test man bruker.

Så for deg vil jeg si at det absolutt fortsatt er håp! Lykke til :)

Skrevet

tuuuuusen takk for svar.. tror eg bare må smøre meg med tålmodighet og vente litt til ellers tar eg meg en tur til legen å få tatt en blodprøve... Når i ukr 42 hadde du ikm??

Skrevet

Takk for det =) Da krysser jeg fingrene for at Tanta ikke dukker opp likevel. Kjennes ikke ut som hun er på tur heller, men trodde en CB digital var helt sikker etter ikm.. Tar en ny test om noen dager da hvis tanta holder seg borte. Har liggende noen stavtester fra billigtester.no..

Skrevet

da er jo det enda litt håp... veldig rart dette her.. blir jo nesten gal... he he

Skrevet

Jeg holdt også på å bli sprø. Irriterende å ikke få svar: positiv test eller TR.

Skrevet

ja det er ikke noe kjekt.. får bare håpe på en av delene..blir jo gal uten å vite noe...

Skrevet

Jeg er gravid 8+2, men jeg er veldig usikker på om dette går bra. Har hatt noen blødninger den siste uken. Er i tillegg forkjøla og hoster mye, så både lege og gyn trodde det var årsaken. Jeg håper virkelig de har rett!

Skrevet

ja det får vi virkelig håpe.. har du barn fra før.. jeg har en gutt på snart 3 år..

Skrevet

Jeg har to prinsesser fra før - 3 og 6. Storkoser meg med dem. Gjør det også lettere psykologisk hvis jeg skulle miste, og vite at jeg har klart det to ganger før.

Hadde en MA i mellom de to, så jeg vet hvordan det er. Det er trist, men man kommer seg gjennom det. Tror det er vanskeligere dersom man ikke har noen fra før...

Skrevet

ja det er sant.. eller kansje både og.. du vet liksom litt mer hva du mister... Det er ikke lett noen av delene... hvor holder du til i denne verden da?

 

Skrevet

jeg er fra det stedet der seriemesterne regjerer... hehe.. bergen

Skrevet

Gratulerer med seieren!

Fulgte med på tv den dagen dere kunne ha dratt det i land, men ikke gjorde det - var synd. Hadde nok vært moro å vært i sentrum den dagen hvis det hadde gått i boks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...