Gå til innhold

I dag har vi vært på ultralyd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble satt fram ei uke ca :) Babyen hadde det bare fint, og alt han kunne sjekke så bare fint ut :)

Legen mente nok at det var en liten gutt, men var ikke helt sikker, så det blir spennende å se.

Så utrolig morsomt dette var da :) Ny termin 11.04.08 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Så bra at alt står bra til med den lille :o) Vi fikk vite på fredag som hva at vi får ei lita jente :o) Så det e morro...

Skrevet

Så gøy! Jeg ble satt ti dager tilbake og venter en gutt 9. april, selv om jeg tipper det blir før.

Gratulerer!

Smil fra

Skrevet

Nei hvorfor er hun klønete?

Skrevet

ja d lurer jeg å på. hvorfor er hun klønete??

til HI: da har vi termin samtidi vi da:) jeg hadde termin 8april,men ble satt til bake et par dager:/ kjedeli:)

Skrevet

Hun er klønente fordi hun ikke mente å være anonym... hun skriver jo hvem hun er etterpå.. :-)

Til HI. Gratulerer med gutten! Jeg ble satt 2 dager tilbake og har nå termin 18. april, og venter denne gangen en jente vissnok. Har en gutt på 20 mnd fra før.. :-)

Skrevet

He he, jeg var på UL i går og fikk samme beskjed, trodde det var gutt, men kunne ikke si det 100% sikkert.

Ble satt 8 dager tilbake, så ny termin er 18 april.

Skrevet

Ja, både legen og jeg var glade han kunne sette meg fram. Som han sa: "Det er jo greit i forhold til overtid og sånt". Og der kjenner jeg at jeg er helt enig :)

Så flott at alt sto bra til i deres mager også :) Jeg svever bare rundt på liten rosa sky i dag jeg :)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille gutten (?) ;) Det var helt klart og tydelig en liten gutt som åpenbarte seg da jeg var på ultralyd, hehe;)

Masse lykke til videre:)

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...