Gå til innhold

EKLE DETALJER!; men trenger svar....

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

har begynt på cerazette, og glemte pilla på søndag, så jeg begynte og blø... håpløst nok bare det..

men i går, så var det en ekkel klump i bindet, med litt ymse rødfarger...og en slags seneaktig greie på :S

Og i dag blør jeg kun frisk blod... OG det lukter samme som det gjorde etter renselsen ved begge fødslene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som blod som har koagulert, dvs klumpet seg. Hadde noe lignende etter jeg fikk satt inn hormonspiral!

Skrevet

Men kommer det mer så ta kontakt med lege, heller en gang for mye enn 1 gang for lite, men vet det er ganske normalt og få klumper med blod når man har satt inn spiral eller begynt med p-piller. Tror ikke du trenger engste deg om du ikke har vondt noe sted!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ikke vondt nei. men hadde litt mensenvondt i magen i går, noe jeg aldri har.... og det etter det at det kom.

Men får tro det ikke kommer mer!

Skrevet

Hei!

Jeg hadde noe lignende for noen uker siden, kom ut store klumper (rød, hudfarga osv) og karftige smerter i mange dager. Det var ikke like sort/mørkt som koagulert blod pleier å være.

Jeg gikk da på marvelon. Jeg frika litt ut da pga smertene og de store klumpene og ringte legevakta, som sa at det ikke hørtes unormalt ut. Men at om det blei vondere eller kom masse masse klumper så måtte man kontakte lege.

Skrevet

Jeg bruker osgå Cerazette. Fikk de i aug-06. Og hadde småblødninger, i perioder altså, ikke hele tiden! , til april-07. Nå har jeg ikke blødd noenting siden april.

Så jeg tror det er normalt, at du må smøre deg med litt tålmodighet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...