mammasnart? Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hei. Min kjære og jeg ønsker oss så fryktelig et barn. Jeg sluttet med NuvaRing oktober 2006. Har hatt relativt regelmessig mens (26-31d) siden det. Hadde en måned hvor jeg hadde mens to ganger (15+15d), SA? Har de siste to månedene brukt EL tester aktivt og testet positivt på dag 11 og 12. Allikevel blir jeg ikke gravid..:-( MEN, jeg spotter noe så inmari mye. Det kan variere fra litt brunaktig utflod til friskt blod. Ikke mer enn at truseinnlegg er godt nok. Det er litt varierende fra måned til måned, men på det værste begynner det to uker før IKM. (Denne måneden begynte det 4 dager etter EL! Varierer i mengde..noen dager uten) Dette kan jeg ikke huske jeg gjorde før når jeg ikke brukte p-piller eller nuvaring. Har trodd dette kanskje skulle roe seg etterhvert, men det skjer ikke.. Jeg er og i rar form ca. en uke etter EL. Jeg har vært mye kvalm og uvel i perioder siden vi begynte å prøve. Varierer mye fra måned til måned. Trodde det var psykisk, men det er IKKE bare det når det skjer om igjen og om igjen. Sammen denne måneden. Jeg har IKM 18 nov, men tror ikke på noe da jeg gradvis bare spotter mer og mer. Har bestille time hos fastlegen min nå, så får han skrive en henvisning til gynekolog. Er bekymret for at noe er galt. Vet det kan være at jeg produserer for lite progesteron, men det kan og være andre ting. Var til innvendig UL for tre år siden og da var alt ok. Hatt mye smerter i forbindelse med menustrasjon tidligere, men gynekolog utelukket da endometriose. Har ikke like sterke smerter nå ved mens. Uff dette ble mye. Men ville så gjerne høre om det er noen andre som kjenner seg igjen eller om noen har tips ol. Er veldig takknemlig for svar...
Lille jente Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Jeg har ikke brukt p-piller på 3 år, vi brukte bare kondomer før. Og for 1 1/2 år siden begynte vi å prøve å få barn... Jeg har hatt regelmessig mens, men nå i det siste har jeg opplevd det samme som deg, at jeg spotter 1-2 uker før ikm...og det varierer som du sier med å være brunlig og friskt blod. Vi skal til spesiallist i begynnelsen på desember, så håper vi kan få noen svar da. Jeg er redd jeg har lite progesteron, vi har tross alt prøvd å få barn i 1 1/2 år, uten at noe har skjedd.... Håper det er noen andre her inne som har noen svar til deg...men nå vet du i hvertfall at det er andre i samme båt som deg ) Lykke til.
Mamm<3 Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Dette opplevde jeg også før min siste mens, spottet en uke før TR kom... Hadde en SA i aug, og dette var andre syklus etter det. Vil gjerne høre hva en spesialist eller gyn har sagt til dere.
mammasnart? Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 Takker for svar. Det hjelper litt å høre om andre som er i samme båt, selv om jeg for deres skyld ikke skulle ønske dere slet med det samme... Lykke til til dere og. Så får vi bare håpe de lærde kan hjelpe oss så vi kan bli gravide;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå