Gå til innhold

Normalt å ikke kjenne noen symptomer lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 16 nå. Er ikke kvalm, har ikke vondt noen steder, kjenner ikke mensmurringer lenger og heller ikke disse stikningene i livmoren som jeg kjente tidligere. Er redd det ikke vokser slik det skal. Hvordan kan livmoren vokse uten at jeg kjenner noe som helst til det? Er det vanlig at alle symptomene bare forsvinner, eller bør jeg sjekke dette hos lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei er i uke 15 selv og var nettopp til legen på grunn av det samme som deg. Der fikk jeg høre fosterlyden så alt stod bra til. Heller oppsøk lege viss du engstelig så slipper du å gå vær nervøs.

Skrevet

Hei! Jeg har vært spy-kvalm i 9 uker i strekk nå. Er 16+1 i dag, og for et par dager siden forsvant kvalmen. Jippiiiii!!! MEN, så begynnte jeg å bekymre meg da, typisk. For akkurat det samme som deg. Det var rart å ikke kjenne noe som helst lenger, ingen kvalme, ingen murringer, ingen kul på magen osv. Men vi kan vel bare ta det med ro og nyte det!!:)

Skrevet

Jeg er i uke 25 og synes ikke jeg har noen symptomer, eneste måten at jeg kjenner at jeg er gravid på er at babyen sparker og at magen er stor. Jeg har et vidundersvangerskap! Vær fornøyd heller, mange som må ha det skikkelig ille hele svangerskapet. Så det er nok ikke noe galt med deg eller babyen. :) Nyt det! :)

Skrevet

HI her.

Klart jeg nyter å kunne være gravid uten å føle meg helt elendig. Med forrige mann var jeg dårlig lenge. Jeg trenger bare egentlig å vite at det er normalt å ikke kjenne noenting i uke 16, og at alt likevel står bra til inni der. Godt å høre om dere andre som også er symptomfrie og bebien har det bra. Takk for alle svarene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...