Oljedamen Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hei Jeg og sambo har det siste året brukt hoppe av i svingen metoden siden vi ikke vil si at nå skal vi ha ett barn til men det gjør ingenting om vi får ett til. i de siste 3 ukene har jeg vært sykt trett og kortluntet, mensen kom på fredag en dag fortiden men sluttet like brått som det var kommet dvs søndag. er på jobb i nordsjøen så jeg får ikke sjekket det, men kan det så da hende at jeg er gravid??
Oljedamen Skrevet 14. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2007 Dukker stadig opp nye tegn på at jeg er det. sitter nå her med ømme pupper og luft i magen...
Baggi Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 mange som får en liten blødning i den tiden de skal ha mensen, selv om de er gravide;)
Oljedamen Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 hvordan skal jeg klare å holde ut til onsdag?????
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Stemmer det. har selv hatt blødninger alle gangene, men likevell vert gravid
Oljedamen Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 blir bare verre og verre å holde ut helt til onsdag.
Oljedamen Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 Da var snart en dag til gått og jeg blir mer og mer sikker på at det er en spire inni magen min
Oljedamen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2007 Da har jeg begynt med stikkninger i magen også... skjønner ingen verdens ting jeg
Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Er du sikker på de ikke har Gtest der du er? Har du hørt med sykepleiern?
Mummimamma:-) Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 Synes du høres kjempegravid ut jeg... Lurt forslag av Trulte med en tur til sykepleier. Hvordan synes du kaffen smaker om dagen da, merker du noen forskjell der? Spennende la oss få høre hvordan det går:-)
Oljedamen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. november 2007 det er en mannlig sykepleier så jeg ikke klarer å prate med ombord så det vil jeg ikke men det nermer seg hjemreis nå selv om jeg er kjempe nysjerrig. jeg drikker ikke kaffe så jeg kan ikke svare på det kan være at jeg bare er innbildt gravid, siden jeg hadde noendager med TR så er det jo egentlig usannsynlig selv om det varte mye kortere og mye mindre blod enn vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå