Linnea&Julie Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Lurer på hvilken babycall jeg skal kjøpe..Det eneste jeg vet er at jeg vil ha enheter som går på batteri! Hvilken babycall har dere?
Muppa 3+1 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Super Nova har vi og vi er kjempe fornøyde. De er også kommet best ut i mange tester. http://www.novababy.com/html/_norsk/produkt_003.html
Maigullet Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Vi har også Super Nova, og er veldig fornøyde med den. Den er nå over fem år gammel, men klar til bruk for tredjemann Anbefaler iallefall at du kjøper en som har flere kanaler du kan velge mellom - så slipper du å høre på naboenes unger Vet at noen babycaller har en ganske så stor sender-enhet, - og det er upraktisk når den skal få plass nedi vogna!
Linnea&Julie Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 takker for svar Noen flere?
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Får gjøre som de andre over her...har super nova selv, og den er krute god!! Anbefales ja....
Gunni_2 Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Phillips har en som er "støyfri", dvs den garanterer at det ikke kommer forstyrrelse inn på linjen din ( står dect. på pakken).Phillips Avent har også en som er støyfri, men den har i tillegg nattlys som skal virke beroligende. De koster rundt tusenlappen, men det kommer an på hvor du velger å kjøpe dem.
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Vi har Philips dect, altså uten muligheter for å få andre innpå linja. Vært veldig fornøyd, den har nattlys på babyenheten og kan brukes med både batterier og ledning. Den modellen vi har finnes ikke i butikkene lenger, men det har kommet lignende typer etterpå. Anbefales! Den kan stilles slik at man hører en knappenål falle på babyens rom, eller man kan stille den slik at man ikke hører de laveste lydene. Vi kan stille på ganske mange forskjellige lydnivå/sensitivitetsnivå. Den kan også brukes til walkie talkie når barnet er større, slik at det selv kan velge når det skal bli hørt. Ikke at vi har gjort det da...
mammamia<3 Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Pri spå denne Super novaen som var link til lengre oppe? noen som vet/husker?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå