Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Andre enn meg som har blitt helt rare rundt det seksuelle etter dere ble gravide?? Jeg er kjempe lei meg egentlig. For tingen er at jeg har ALDRI "lekt" med meg selv når ikke kjæresten har vært hjemme. Men nå derimot har jeg gjort dette 3 ganger i sv.skapet og er såå flau over dette. Han vet om de 2 andre gangene. Følte meg utro!Jeg har ALDRI vært sånn før.. Herreguuuuuud:( Trenger litt støtte!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Min mening er; Grattis!!!!!!!!!!! Vi trenger ALLE å kose oss litt, selv uten kjærestene!! Han gjør det nok han å innimellom, og slik blir det faktisk bra sex av!! Nyt deg selv, og ta de seksuelle fantasiene dine videre inn til soverommet på kvelden med kjæresten din!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 da er det på tide å begynne mener nå jeg;) du skal ikke skamme deg over sexualiteten din! du gjør ikke noe galt når du "koser deg aleine". hvertfall nå som du går gravid med masse hormoner i kroppen=)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Hehe, jeg har tatt frem min pensjonerte vibrator etter at jeg ble gravid;) Kjæresten min har ikke så mye lyst lenger, og jeg syns det er vanskelig å finne en stilling som funker for meg uansett. Så det er greit å ordne litt selv;) Merkelig sex-lyst på meg også. mannen min blir litt oppgitt over meg, men det får jeg vel bare leve med. Jeg hadde sett for meg at han skulle bli helt gal fordi han aldri fikk noe, men så har det nesten blitt omvendt! Rart det der, altså!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 hehe..Ville helst vere anonym i dag.Men det skjønner dere nok:) Ja jeg har forandret meg helt på det området. Blir deilig å ikke vere gravid lenger. Sitter med en dårlig samvittighet overfor min kjære.. Men men...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Kjære snille deg. At du leker med deg selv er da bare kjempe flott!!! Fakta er at kvinner som kjenner sin egen kropp og leker med den alene og så er bedre elskere :-) Sånn by the way - hadde du blitt sur om du visste at han gjorde det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå