Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Babyen min på 3 uker nyser og hoster litt ( helse søster sier det er normalt). Hun er også litt tett i nesa. Hva kan jeg gjøre for at hun skal kunne puste litt lettere???
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Morsmel morsmelk morsmelk... hjelper mot/for det meste. Saa proev aa dryppe noen draaper i nesen hennes, saa skal du hun bli bedre snart.!
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Gjorde det nettopp selv fordi Anna er litt snoerrete. Hadde hun kunnet snakke, ville du garantert si "hva ER det du driver med mamma???".... hi hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå