Gå til innhold

når fikk babyen deres navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

begge mine var nesten 3 mnd før vi klarte å bli enige

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg var fire måneder på vei fikk han navnet sitt hehe:)

Skrevet

Før hun var laget=)

Skrevet

Eldstemann fikk navnet sitt den dagen vi hadde vært på ordinær ul og fikk vite kjønnet.

Mini fikk navnet sitt før hun ble født, men en stund etter den ordinære ul`en;o)

Skrevet

Da hun lå på maven min etter fødselen.

Skrevet

trodde alltid at jeg ville ha navnet klart nesten med en gang jeg ble gravid. og jentenavnet hadde vi klart. Nå ble sagt gutt på ul og da måtte vi inn i tenkeboksen. hadde jo aldri tatt med i betraktningen at faren skulle ha sterke meninger om navnet og ;) Så tuppen fikk vel endelig navn knappe 2 mnd før fødselen

Skrevet

Hadde navnene klare før jeg ble gravid :-) 1 guttenavn og 1 jentenavn var klart, og da hun ble født(visste ikke kjønn) kalte vi henne ved navn med en gang.

Skrevet

jeg hadde 4 navn før han ble født og når jeg viste at det var gutt så hadde jeg to navn... men vi så kjapt at det ble en Kristoffer!

Skrevet

Når vi fikk vite kjønnet=))

Er oppkalling!

Skrevet

begge mine gutter fikk navnet sitt når de lå i magen:)

Skrevet

nå skal det sies at navnet på yngste man hadde jeg klart når jeg var 14, men sambo nektet når vi fikk elsteman, men når yngste men var 2 1/2 mnd, hadde han vent seg til navnet

Skrevet

når jeg var 4mnd på vei, så visste jeg bare det var en gutt, og at det var en jonah der ine. å det var det jammen meg!!

Skrevet

Han var vel 3-4uker gammel når vi bestemte oss..:)

Skrevet

Da jeg var 25 uker på vei...

Var å pynta på grava til far, og jeg og broren min bestemte oss for å kikke på gamle navn på di andre gravsteinene... og DER fant vi en gammel mann fra 1800 taller som hetta Leon... Og samboer syntes også det var fint=)

Da ble d det=)

Skrevet

Vi hadde bestemt oss for et guttenavn før jeg ble gravid. Så da var det ganske greit når babyen som kom var gutt. Hadde vært verre om det var ei jente, hadde nok gått ganske lang tid tror jeg. Litt uenige akkurat på den fronten.

Skrevet

oi det husker jeg ikke men det var mer eller midre sikkert hva navnet ble mens jeg var gravid begge gangene.

Skrevet

Den eldste fikk navnet før fødsel (med forbehold om navnet kledde henne da) og den yngste fikk navnet dagen etter fødselen.

Skrevet

Begge mine fikk navnet sitt etter rutineultralydene.

Skrevet

Før han ble unnfanget ;) Hadde båte jentenavn og guttenavn klart vi til den gangen vi skulle få barn. Tenkte oss jo selvf om den dagen vi ble gravide da og fikk vite kjønnet osv men holdt på det navnet ja:)

Skrevet

Med en gang vi fikk greie på at vi var gravide..

Jenta på 8mnd fikk navnet for 7 år siden... hehe...

Skrevet

Hun fikk navnet sitt nesten 10 år før hun ble født. Hadde hun vært en gutt, hadde hun fått navnet sitt når jeg var ca halvveis i svangerskapet. Lillebror fikk det navnet i stedenfor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...