MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 ojoj, så merkelig:-) Nå gikk det med ett opp for meg. Det kommer en baby til oss snart:-)VAr hos jordmor før i dag og fikk beskjed om at jeg ikkev ar moden ennå. Nå har jeg blødd bittelitt etterpå. Jeg regner med at det var fordi hun rotet oppi der:-) Er det normalt at en slik undersøkelse kan 'løsne' slimproppen? Og hvordan var det nå igjen- slimproppen kan gå lenge før fødselen er i gang, ikke sant?
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 det var det jeg trodde. 14 dager må jeg vel klare :o/ Takk for svar! Noen som vet noe om jormors 'røsking' og hva det kan gjøre? VAr jo ikke moden før i dag... Begynner jeg å bli det da, eller trenger det ikke ha noe med det å gjøre? ALt en skal lure på:-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg har hørt at det kan gå lenger enn 14 dg og, men siden terminen din er rett rundt hjørnet får vi håpe det ikke går så lang tid. Husk at hvis det er slimproppen som er gått, må du være litt mer forsiktig med bl.a. bading... For slimproppen er med på å beskytte mot bakterier etc som kommer "nedenifra". Masse lykke til med innspurten!
mizz25 Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Ja,hvis det ikke e så altfor lenge igjen te terminen,så kan lege/jordmor trylle litt oppi der så KAN det skje noe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå