Gå til innhold

Vibrator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at hjelpemidler som vibrerer ikke skal benyttes inni skjeden under graviditetetn da dette kan sette igang fødselen....bare sprøyt eller?? Noen her som har erfaring?

Heh..signerer med anonym her jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg aldri tenke meg. Vi kan jo ha sex, og selv om en vibrator vibrerer litt så tviler jeg på at det skal være nok til å sette i gang en fødsel. Er jo hormoner som styrer det.

Skrevet

det er ikke falig å bruke vibrator mens man er gravid,men man skal helst ikke bruke det inni på slutten av svangerskapet da det kan føre til rier!

det var det jeg fikk beskjed om fra jordmor og lege,jeg brukte det når jeg gikk med mine 2 barn,å jeg fødte ikke for tili!

så det er nok bare sprøyt,men du kan jo kjøpe deg en litn hvit delikatesse hehe som du bruker utenpå=)

på klitoris,den er veldig effektiv å funker som fjell=)

signerer også som anonym nå hehe(rødme)

Skrevet

hvor får man kjøpt den kremen?spennende...

Skrevet

Det har jeg ikke hørt...

Derimot har jeg lest gjentatte ganger at myke vibratorer ofte inneholder kjemikalier (ftalater) som er skadelige. Dette er de samme kjemikaliene som er forbudt i barneleker! Mange (alle?) ftalater er helseskadelige og miljøskadelige.. Ville derfor droppet å bruke myke vibratorer i svangerskapet selv, ser ikke poenget med å utsette ungen for unødvendig mye av denslags før den engang er født...

Vibrator.no skriver:

Ftalater brukes for å gjøre stoffet mykere og benyttes i så mye som 90% av alle "jelly" og "det føles som ekte hud" produkter.

...

Dessverre finnes det ingen regulering eller kontroll av sexleketøy som stiller krav til at produsenten skal oppgi nøyaktige verdier på de stoffene som er benyttet under produksjonen.

De eneste sexleketøyene man kan være 100% sikker på at ikke innholder ftalater er de som er laget i ren silikon, glass, stål, hardplast, natur latex og elastomed.

Du kan lese mer her:

http://www.vibrator.no/farer.html

En annen sak er kanskje at slimhinnene ofte er ekstra irriterte under graviditet- det er mien. Så jeg blør lett neseblod, blør lett fra gummene, og etter forsiktig lek med hardplast vibrator blødde jeg litt fra skjeden også. (Så nå er det slutt med vibrator på meg for en stund...)

Skrevet

Jeg bruker vibratorer selv! Men har lest en eller annen gang att det ikke er lurt å bruke vibrering inne i skjeden. Så jeg holder med til stillestående vibrator med vibrerende ting for klitten! :D fungerer kjempebra!!

Rabbit! ;)

Skrevet

Grunnen til at man IKKE man skal ha vibratoren på inne i skjeden, er at vibratoren kan forstyrre babyens hjerterytme. Man kan derfor bruke dildo/vibrator, men uten vibrator funksjonen på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...