Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Har fått en liten datter som er prematur.blir en del pumping i løpet av dagen.Men hvilken pumpe skal jeg velge? Hva er prisen og hvor selges de?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Var veldig fornøyd med Medela minielektric :-) Kostet en 6-700kr vel og kjøpte den på apoteket. Hadde manuell først og det var iallefall pes.
Blue Lady Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 jeg hadde valgt en elekstisk hvertfall! Har både manuell og elektrisk selv, men merker den manuelle er mye mer slitsom og jeg får ut mindre med den om jeg ikke konsentrerer meg veldig. Er veldig fornøyd med Medela sin mini-elektric pumpe, kjøpt hos bandasjist til ca 700 kr
Sylteflesk Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Medela Swing elektrisk har jeg vært veldig fornøyd med, fikk også en prematur jente så jeg kjenner til problemet. Koster rundt 1100 på Alliance-apotekene, 1400 på Babyshop. Stillegående og effektiv, og behagelig å bruke. Hvis du tror at du blir nødt til å fortsette å pumpe lenge burde du investere i en dobbel pumpe. Medela sine er supre.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Medela swing (elektrisk)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå