Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Naboene krangler noe helt forjævlig, og alltid på natten. De skriker og hyler, smeller med dører og banner og steiker... jeg har også sterk mistanke om at han er voldelig av seg (har hørt lyder der oppe fra som tilsier det). Sambo har flere ganger vært på nippet til å gå opp der, men så har det gitt seg... For det første er det jo kjipt hvis det foregår vold der oppe, og for det andre er det ganske plagsomt med den kranglingen hver natt... Men er så vanskelig å vite hva man skal gjøre... -Jeg vet av egen erfaring at politiet nedprioriterer sånne saker -Jeg vet også av egen erfaring at konfrontasjon med en voldsmann kan gjøre situasjonen enda verre for kvinnen -Jeg er redd for at denne personen skal skade sambo dersom han går opp og sier ifra -Jeg tør ikke gå opp selv... Hva ville dere gjort, for å få slutt på bråket og for å gjøre det lettest for henne dersom mine (sterke) mistanker om vold stemmer?
☆Anonymia☆ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 jeg vet ikke hva man kan gjøreutenom å gå til politiet jeg.... hadde ringt politiet uansett jeg.. de må jo komme om du sier det skremmer dere og dere hører han er voldelig mot dama..
Lykke*Li Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Tror kanskje jeg hadde tatt kontakt med politiet ved en sånn mistanke.... Ganske idiotisk hvis de ikke bryr seg om sånne saker etter hva som er i media om dagen!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 ja... men har vært i hennes situason og da brukte politiet 7 timer før de kom.. og da tok de han bare med på legevakten for å sy sårene hans...
Kondis som en murstein Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg har ringt politiet et par ganger selv jeg... Hadde et nabopar som ikke gjorde annet enn å krangle og han var voldelig også... Politiet kom begge gangene og "ordnet opp", dama dro og sverget at hun aldri skulle komme tilbake, men var tilbake neste dag :-S
Hva skjer'a?♂ Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Jeg tror jeg ville tatt kontakt med fagfolk, f.eks krisesenter, for å få noen råd om hva som er best. Kanskje ta problemet opp med styreleder i gården også...vanskelig situasjon, da:(
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Slik var det der vi bodde før også! Var skriking og krangling hele natten. Utrolig irriterende, spesielt i helgene når vi skulle legge oss og de akkuar hadde begynt. Var så lytt at vi hørte hva de sa. Det vi endte opp med å gjøre var å legge en lapp i postkassen, og skrev hilsen en nabo. Hjalp litt men ikke lenge. Nå er vi heldigvis flyttet! (men her var det ikke mistanke om vold da) var heller typen som var utro hehe
Gjest Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 akk for alle svar. kontakte krisesenter var ikke så dumt, de kan kanskje gi råd. vil jo vedig gjerne hjelpe hvis mistankene mine stemmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå