miracles Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 her er en;o) har ei lita jente født på kvinnedagen:o)
mamma2006og2007 Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg har også ei jente født på kvinnedagen 2006!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Så koslig at det er flere mars mammaer her da:o) På kvinnedagen hadde jeg nok endel dager igjen med stoor mage.
Mina06+Mats09 Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg har også en mars 2006 baby=) Født 12 mars=)
@nemone Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Jepp, fikk vår første i slutten av mars 2006. Lillesøster kom i september i år.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Jada:) 18.mars er datoen til mi snuppe;)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Har ei lita tulle som ble født 29. mars. Og som heter Stella;-)
FrøkenSprøken Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Her er vi! Vi fikk vår nydelige lille sjarmør den 28. mars 2006
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Jepp...har ei jente som er født 11 mars
~talia~ j'06+10pp Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 5. mars her... Så mange vi er da! Artig! Mye som skjer med de små om dagen! Våres skravler hull i hodet på oss, hihi..
mai_med_gulljenta! Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 22.mars kom min herlige jente. Syns det va en herlig tid å få baby på! Ikke all for kald, våren va rett rundt svingen;) Å så va hun noen mnd da det ble på det varmeste om sommeren... Helt perfekt;)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 Ja er helt enig i det,var en perfekt tid å få baby på.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #15 Skrevet 14. november 2007 Moro at det var så mange mars mammaer. Hva liker deres småtroll å bedrive dagen med da? Her går meste parten av dagen med på å leke med storesøster,synge,pusle,utforske alt,og skravle hull i hode på alle i mærheten:o)
Sjalabais Skrevet 15. november 2007 #16 Skrevet 15. november 2007 Juhu! Her og er det en kvinnedagsfrøken anno 2006 :-D
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 15. november 2007 #17 Skrevet 15. november 2007 Må joine klubben jeg også ) Humlegutt kom 6. mars 2006 )
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 15. november 2007 #18 Skrevet 15. november 2007 vi er i mars 06 gjengen, gutten min har bursdag 01. mars :-)
miracles Skrevet 15. november 2007 #19 Skrevet 15. november 2007 woow, så mange kvinnedagsfrøkner da;o) morro!!! kommer vel til å få noen skikkelige rødstrømper vi da;o) vesla her er i allefall på god vei til å bli ei skikkelig jentejente, her skal det spenne i håret og hun oynter seg gjerne med kjede og armebånd... ellers har vi gjort et "duplo"sprang denne uka, det er plutselig blitt det aller mest populære, hun kan sitte å bygge kjempelenge, ellers danser vi, leker med puslespill og klosser eller synger. hun er også glad i å se på teletubbies, eller "lala" som hun kaller det (og som jeg sverget på at jeg aldri skulle ha i hus;o)) *hihi* uansett det er en slager på morgenkvisten sammen med ivo caprino filmene. ellers er hun alltid med ut på tur, og spør jeg om vi skal ut å leke roper hun "sko sko" og løper å henter de:o) det aller gøyeste vi gjør er vel kveldsbadet, da spruter hun ned hele badet og storkoser seg! morro å høre hva dere andre driver med også! ) jasminah:o)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 15. november 2007 #20 Skrevet 15. november 2007 Vi fikk en gutt 4 uker før termin 22 mars 06:)
Puppesnuppa Skrevet 16. november 2007 #21 Skrevet 16. november 2007 Gutten min kom på fiskegratengens dag - 1. mars hehe!
miracles Skrevet 16. november 2007 #22 Skrevet 16. november 2007 *hehe* ) fiskegratengensdag! - så herlig puppesnuppa!!! ;o)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #23 Skrevet 17. november 2007 Hva skal dere mars mammaer gi i julegave til småtrollene deres da?
Mamma&sønn Skrevet 18. november 2007 #24 Skrevet 18. november 2007 Heisann, slenger oss på, min nydelige gutt ble født 31 mars -06 Så at det var et spm angående julegave her, vi valgte å pusse opp rommet til sønnen vår og handlet noen nye møbler, han får jo så mye leker av andre (rommet blir så koselig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå