Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er en;o) har ei lita jente født på kvinnedagen:o)

Skrevet

Jeg har også ei jente født på kvinnedagen 2006!

Skrevet

Så koslig at det er flere mars mammaer her da:o)

På kvinnedagen hadde jeg nok endel dager igjen med stoor mage.

Skrevet

Jeg har også en mars 2006 baby=) Født 12 mars=)

Skrevet

Jepp, fikk vår første i slutten av mars 2006. Lillesøster kom i september i år.

Skrevet

Jada:) 18.mars er datoen til mi snuppe;)

Skrevet

Har ei lita tulle som ble født 29. mars. Og som heter Stella;-)

Skrevet

Her er vi!

 

Vi fikk vår nydelige lille sjarmør den 28. mars 2006 :)

Skrevet

Jepp...har ei jente som er født 11 mars

Skrevet

5. mars her...:D

Så mange vi er da! Artig!

 

Mye som skjer med de små om dagen! Våres skravler hull i hodet på oss, hihi..

Skrevet

22.mars kom min herlige jente.

 

Syns det va en herlig tid å få baby på! Ikke all for kald, våren va rett rundt svingen;) Å så va hun noen mnd da det ble på det varmeste om sommeren... Helt perfekt;)

Skrevet

Moro at det var så mange mars mammaer.

 

Hva liker deres småtroll å bedrive dagen med da?

 

Her går meste parten av dagen med på å leke med storesøster,synge,pusle,utforske alt,og skravle hull i hode på alle i mærheten:o)

Skrevet

Juhu!

 

Her og er det en kvinnedagsfrøken anno 2006 :-D

Skrevet

Må joine klubben jeg også :o)

 

Humlegutt kom 6. mars 2006 :o)

 

 

Skrevet

vi er i mars 06 gjengen, gutten min har bursdag 01. mars :-)

Skrevet

woow, så mange kvinnedagsfrøkner da;o) morro!!! kommer vel til å få noen skikkelige rødstrømper vi da;o) vesla her er i allefall på god vei til å bli ei skikkelig jentejente, her skal det spenne i håret og hun oynter seg gjerne med kjede og armebånd...

ellers har vi gjort et "duplo"sprang denne uka, det er plutselig blitt det aller mest populære, hun kan sitte å bygge kjempelenge, ellers danser vi, leker med puslespill og klosser eller synger. hun er også glad i å se på teletubbies, eller "lala" som hun kaller det (og som jeg sverget på at jeg aldri skulle ha i hus;o)) *hihi* uansett det er en slager på morgenkvisten sammen med ivo caprino filmene.

ellers er hun alltid med ut på tur, og spør jeg om vi skal ut å leke roper hun "sko sko" og løper å henter de:o)

det aller gøyeste vi gjør er vel kveldsbadet, da spruter hun ned hele badet og storkoser seg!

morro å høre hva dere andre driver med også! :o)

 

jasminah:o)

Skrevet

Vi fikk en gutt 4 uker før termin 22 mars 06:)

Skrevet

Gutten min kom på fiskegratengens dag - 1. mars hehe!

Skrevet

*hehe* :o) fiskegratengensdag! - så herlig puppesnuppa!!! ;o)

Skrevet

Hva skal dere mars mammaer gi i julegave til småtrollene deres da?

Skrevet

Heisann, slenger oss på, min nydelige gutt ble født 31 mars -06

Så at det var et spm angående julegave her, vi valgte å pusse opp rommet til sønnen vår og handlet noen nye møbler, han får jo så mye leker av andre :) (rommet blir så koselig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...