Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hei. Nå som nettene blir lange og kulden setter inn, så vil jeg gjerne komme med dagens produkttips: Weleda Wind and Weather cream. Den kjøpes der du handler helsekost, og er den definitivt beste kuldekremen du kan få til små barn! LilleM har aldri klaget over denne, og kinnene hans er fine og røde når vi kommer inn igjen etter et par timer i kulden! Lyst på mer info: http://www.weleda.no/hudpleie/baby-og-barn/calendula-wind-and-weather-cream/ Løp og kjøp! Hilsen en ivrig fan av hele barneserien til Weleda..
Travelmor Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Takk for tipset! Har en som sliter med eksem spesielt i kulden. Vi har prøvd mye, men ikke Weleda produkter. Den eneste kremen som har hjulpet hos oss er Mary Kay 's nattkrem for tørr hud. Synes det er en fantastisk universalkrem, selv om den blir litt dyr i lengden.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Den signerer jeg:-) Digger også Weleda sine produkter og har brukt den serien til alle mine og meg selv:-) Calendula er fantastisk helende på sår hud:-)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Har også et eksembarn. Atopikerfamilen nr 1 tror jeg faktisk, og kan med sikkerhet anbefale Weleda sine produkter. Både til bad, massasje og fuktighet.. Sinksalven er genial! - Også inneholder det rene virkestoffer. Lukter godt og kan brukes på alle aldre! Pappaen bruker dem også!
Little Miss Naughty Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg skriver under på denne, jeg også. Har brukt Weleda til hele familien. Fikk litt sjokk ang. priser da vi flytta fra Tyskland til Norge. Hamstrer vilt hver gang vi er der. Tannkremen til Weleda er også super til de små. Den var best i test (en øko test) i Tyskland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå