Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hei. Nå som nettene blir lange og kulden setter inn, så vil jeg gjerne komme med dagens produkttips: Weleda Wind and Weather cream. Den kjøpes der du handler helsekost, og er den definitivt beste kuldekremen du kan få til små barn! LilleM har aldri klaget over denne, og kinnene hans er fine og røde når vi kommer inn igjen etter et par timer i kulden! Lyst på mer info: http://www.weleda.no/hudpleie/baby-og-barn/calendula-wind-and-weather-cream/ Løp og kjøp! Hilsen en ivrig fan av hele barneserien til Weleda..
Bellen^2 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Vi har også flere Weleda produkter, en av svigermødrene mine driver en helsekost og vi får ikke noe annet enn Weleda av henne. Vi har ikke prøvd kuldekremen enda, bruker nå A-kremen, men den skal stå på ønskelista til jul:)
Solstråle72 Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Takk for tips! Vi må ha en kuldekrem, så tror vi nå skal prøve en slik en.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Jeg har nå kjøpt en sånn Weleda kulde og vind krem. Camilla blir jo litt rosa i kinnene av den, er det normalt?
Gjest Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Jeg ble litt usikker på det, så jeg måtte sjekke en gang til. Men lilleM blir ikke rosa i kinnene før vi er ute.. Kremen er ganske fet, så den vil jo gi en "frisk" farge i kinnene.. Er det en slik farge, eller ser det ut som hun reagerer på den? - Jeg så liksom for meg dukkerosa farge på kinnene hennes jeg nå *kniser*, så smart er jeg..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Hun blir rosa i kinnene ja hehe, men ser ikke ut til at det er noen ille reaksjon iallefall :-) Og søtt er det jo
Gjest Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Du får bare holde det under oppsikt, og skulle hun få skikkelig rødt utslett så får dere kutte den ut. Men alt er naturlig i den, calendula er kanskje litt tendenser til reaksjoner, men det er milde og huden blir vant til det kjapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå