Gå til innhold

Reaksjon på vaksine.....


DieselDoris & Synne 06.06.07

Anbefalte innlegg

Synne er vanligvis aldri våken i mer enn 1,5 time om gangen. Og når jeg legger henne for natten sovner hun av seg selv innen 10 min. Etter vaksinen i går var hun våken fra kl 1900-23.30! Har de hatt noe lurt i vaksinen? Det skal sies at hun kjentes varm ut, men hun var smørblid. Skreik ikke men kjeftet og lo i senga si..... Etter at hun ikke hadde sovnet etter 1,5 time tok jeg henne opp, åååå så gla hun ble! Hehe

 

Ble ikke mye søvn i natt heller, hun var veldig urolig. Nå sover hun ute i vogna. Har ikke hørt et knyst på snart 3 timer! Har sjekket henne flere ganger og alt er bra. Var ikke varm i dag.

 

Hvordan har deres barn reagert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig, i forgårs var det vaksine her også, vanligvis sovner han veldig fint kl åtte på kvelden, men i går fikk jeg han ikke til og sovne før kvart over ti. Var bare spill våken. Skal sies at han har sovet godt på dagen etter vaksina da...

Men ikke merket at han har hatt noe ubehag. Rundt der pneumokokkvaksina ble satt, har han fått et rødt merke og det føles litt hardt, ømt, men tror som sagt han ikke har noe vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen min har og vært vanskeligere å legge, hun har vanligvis vært kjempeflink. Og jeg har aldri hørt henne hylskrike slik før heller, skriker til hun mister pusten og hoster... stakkars baby.. Hun fikk vaksine fredag for nesten en uke siden og senest i går var hun vanskelig synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...