Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 hei! har en jente på 2,5 uker. når hun skal sove, enten på dagtid eller om kvelden/natten må vi bysse henne i senk. Vet hun ennå er liten, og trenger og vi vil gjerne gi henne mye kontekt og trygghet. Når vi da prøver å legge henne, våkner hun som regel og vi ser to stooore blåe øyne. og så må vi bysse igjen... flere som har det slik???
uuups:) Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Jeg bysset og holdt ham de første 6 ukene både dag og natt! Han nektet å ligge alene!
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Dette er vel normalt i starten.. Hadde det sånn ganske lenge vi også. Etterhvert gikk det mer og mer over av seg selv. Vi fant ut at vi la han i bagen til vogna og bysset av i søvn i denne. Så slapp vi at at han våkna for at vi måtte legge han ned igjen..
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 hehehe... det der hørtes fryktelig kjent ut du:) var akkurat det samme hos oss når hun var så liten. vi hadde henne i vognbaggen de første to måndtene. litt lettere å bysse:) hun sov riktignok hele natta men var ikke sikkelig i seng før nærmere tolv. åsså hang vi opp en leike i taket som hun kunne kikke på (hun var fryktelig opptatt av den), men en liten uro gjør vel kanskje samme nytta. det var vel ikke før hun var nærmere tre måndter før legginga gikk mere av seg selv.
mememe Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 bader, spiser og legger han alene i sengen sin. det har alltid gått greit. i går gikk det ikke greit, da tok jeg han bare opp og hadde han på fanget til han sovna. også gikk å la han. tok sikkert 20min før han sov ordentlig
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Ammet i soevn til hun var ca 2 1/2mnd. Saa en dag var hun klar for aa finn soevnen selv. Fra ca 3mnd har jeg kunnet legge henne i egen seng og hun sovner av seg selv.Er bare inne og gir smokk 1-2 ganger. "Cluet" her er aa legge henne i rett tid, foer hun blir overtroett...
Tussa og Sofie Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Jeg har en på 2 uker, og vi driver med det samme, tenker det er normalt i starten jeg. Men klart litt slisomt, mange ganger må vi plukke henne opp fra vuggen igjen både 3 og 4 ganger pr legging, så ting tar tid. Må vente til hun er skikkelig borte, og hun sovner nesten aldri annet enn rett etter mat.
katari Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 men hvordan vet du når hun blir overtrøtt... når overtrøttstadiet begynner er det umulig å gjøre noe.. da er det plutselig fem timer med småsutring, amming til hun sovner, så våkner hun igjen, også på nytt og på nytt... noen ganger har vi vært så heldige at har sovnet ved amming selv sånn åtte.. og da sover hun nesten til elleve! det er så deilig! vil ha det sånn hver dag... har prøvd å skille mellom dag og nat ved å amme i stua eller med lys på soverommet da dagen, og amme i mørket på soverommet på kveld og natt.. men virker ikke somm om hun skjønner det enda..
Nr4? 💓 Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Min lille gutt er 1 uke, han sovner rett etter hver amming og da er det bare å legge han i bagen til vogna på dagtid,så sover han videre der heldigvis, på kvelden legger jeg han bare i vogga igjen, så sovner han som regel med en gang der å!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå