Meg og bøllegutta!! Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hva syns dere......... Vi har 2 gutter. En på 9 mnd og en som blir 3 i januar. Til jul har vi egentlig ønsket oss nesten bare fornuftige ting til ungene. Det resulterte i at mine foreldre kjøpte Reima dress, Viking Goretex vinterstøvel og en skikkelig dundyne med sengeteøy til eldtsemann i kombinert jule og bursdagsgave............Da får han nesten ikke noe til jul for det er jo en kostbar gave på ca 3500 kr.......... Så jeg skjønner godt at de ikke kjøper noe serlig mer da............ Lillebror blir 1 år i februar og skal få Besafe sete til jul og bursdag sammen ( det som koster ca 3200) Har litt dårlig samvittighet for eldstemann som da bare vil få en liten pakke under treet av mormor og bestefar...........Men så tenker jeg på alle de lekene nger får til jul som ikke de trenger!!! Men er det dårlig gjort syns dere? Et julen barnas tid hvorde burde få ønnske seg ting og ikke foreldrene på vegne av barna ; ) ? Åssen gjør dere det med tanke på julegaver?
Pysa Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Så lenge det ikke bare blir myke pakker, er det greit. kjipt for størstemann om det ikke er noen leker, da.
*Rutletutt* Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Nei det syns jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet over. De forstår jo ikke dette med hva ting koster el når de så små likevel. Om han får en liten billig gave fra besteforeldrene tror jeg nok neppe han tenker noe over det ift om han fikk noe dyrt...som du skriver, så får de jo nok leker til jul. Her får ungene penger på konto av besteforeldrene og en liten ting utenom - eldste min blir 3 i desmeber. Ser ikke at det skulle bli noe problem - han blir strålende glad for hva det skulle være han...om det så er klær;o)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 Han får en liten leketigng av foreldrene mine da og vi kjøper jo leker til han.......... men føler liksom at jeg snyter han for leker for noen kroner på en måte....... Men det blir jo så mye leker etterhvert! : )
Bøggly Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Synes det er helt greit jeg. Barnebarna til mine foreldre får alltid penger (som settes i banken) eller fornuftige ting de trenger til jul og bursdag. I tillegg kjøper de en liten leke el slik at det blir ei pakke også. Synes det er helt perfekt - for hva skal ungene med alle lekene som de aldri leker med...................???
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Nå har jeg kun en sønn men vi har snakket mye om jul og bursdag den siste tiden. Han har bursdag like før jul. vi satte oss ned og jeg spurte hva han ønsket seg. og vi skrev opp en liten liste. da skrev jeg etterpå opp andre litt nyttige ting som han trenger. og den listen har jeg gitt til besteforeldre.....
Hva skjer'a?♂ Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Jenta mi har i alle år skrevet ønskeliste til julenissen:), hun gjør det fortsatt ennå hun er 13 nå. Vi har som regel skrevet den sammen og diskutert litt rundt hvilke ting hun trenger og hva hun bare ønsker seg for gøy og tatt med begge deler. Tenker å gjøre dette med lillegutt også når han blir 1-2år:)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Sier som pysa, så lenge det ikke er bare myke pakker så=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå