Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 lille gullet kom 8.11, 5 uker før termin. veide 3260g, og var 49cm lang. en helt herlig skapning. vil tro jeg hadde en drømmefødsel. kom inn til sjekk, da vi var usikker på om jeg hadde rier. og ble lagt inn med 7cm åpning. så rier var det. litt ryggvondt var det hele... gikk 5 timer, så var prinsen ute. jeg var oppe og gikk til pressriene kom, og hadde jeg vel en ca 6 pressrier. kan ikke huske noe særlig smerte, men at jeg ikke hadde kontroll på kroppen når pressriene kom. så alt er helt perfekt, og vi storkoser oss som den lille familien vi har blitt. kan ikke helt tro at vi endelig har fått det til, etter så mange års venting. mange klemmer fra
Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 GRATULERER såååå mye! Kos dere masse med den lille prinsen. Nå har vi bare 2 dager igjen til termin, håper det skjer noe med kroppen min snart!
secondmum Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 gratulerer så mye, så bra han veide så mye når den kom 5 uker for tidlig da:) jeg har noen uker igjen, er egentlig klar til å få han ut jeg , hehe, gleder oss så til å se han , det er så morro med barn atte,
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 GRATULERER! Ja, det høres virkelig ut som du har hatt en drømmefødsel - skikkelig oppløftende lesning! Lykke til videre!
mizz25 Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Heisann =) gratulerer så masse =) 5 uke før termin å veide så masse? Bra at alt gikk fint da =) kos dokker masse =)
januarbaby+maibaby Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer!! Oi du er førstegangsfødene og? Vet du hvorfor han kom så tidlig??
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer så mye med gutten! Det hørtes ut som en fantastisk fødsel, tar gjerne en sånn jeg også!!! ;o)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer så mye!! Kos dere sammen, og lykke til videre.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer!!!!!!!!! Må du kose deg med gullet og du var heldig som fikk han så tidlig så stor som han var!
Vibe80 Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer så masse!!! Her selv termin 10.des og må si jeg ble ganske så misunnelig nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå