Gå til innhold

jeg har født!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille gullet kom 8.11, 5 uker før termin. veide 3260g, og var 49cm lang. en helt herlig skapning.

vil tro jeg hadde en drømmefødsel. kom inn til sjekk, da vi var usikker på om jeg hadde rier. og ble lagt inn med 7cm åpning. så rier var det. litt ryggvondt var det hele... gikk 5 timer, så var prinsen ute. jeg var oppe og gikk til pressriene kom, og hadde jeg vel en ca 6 pressrier. kan ikke huske noe særlig smerte, men at jeg ikke hadde kontroll på kroppen når pressriene kom. så alt er helt perfekt, og vi storkoser oss som den lille familien vi har blitt. kan ikke helt tro at vi endelig har fått det til, etter så mange års venting. mange klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER såååå mye!

Kos dere masse med den lille prinsen.

Nå har vi bare 2 dager igjen til termin, håper det skjer noe med kroppen min snart!

Skrevet

gratulerer så mye, så bra han veide så mye når den kom 5 uker for tidlig da:) jeg har noen uker igjen, er egentlig klar til å få han ut jeg , hehe, gleder oss så til å se han , det er så morro med barn atte, ;)

Skrevet

GRATULERER! Ja, det høres virkelig ut som du har hatt en drømmefødsel - skikkelig oppløftende lesning! Lykke til videre!

Skrevet

Heisann =) gratulerer så masse =) 5 uke før termin å veide så masse? Bra at alt gikk fint da =) kos dokker masse =)

Skrevet

Gratulerer!! Oi du er førstegangsfødene og? Vet du hvorfor han kom så tidlig??

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten! Det hørtes ut som en fantastisk fødsel, tar gjerne en sånn jeg også!!! ;o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Kos dere sammen, og lykke til videre. :)

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!! Må du kose deg med gullet og du var heldig som fikk han så tidlig så stor som han var!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Her selv termin 10.des og må si jeg ble ganske så misunnelig nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...