yasmina Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 I plast da.... hehe Faar ikkke kjoepe vanlige tre her nede og naa turde vi ikke vente lengre, er nesten utsolgt allerede. Dyrt var det ogsaa, 1000 kr for skiten Haaper det blir fint naar vi setter det opp iallefall.
Dotten Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Oj. Fy flate, det var dyrt! Men da blir det jul i stugu'n deres også i år He, he. Har dere bosatt dere fast der nede, eller bare for en tid? God Jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå