Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hvilke First Price produkter synes dere er gode? Er ikke alle som er like bra, men selv har jeg noen favoritter: -Røkte kjøttpølser (Bedre enn andre synes jeg) -Ferdig raspa ost (Like bra som annet) -Sur-søt saus -Panerte seifileter (Stekt i ovnen på rist...nam-nam) Sikkert flere jeg ikke kommer på også.. :-)
* 5 om dagen * Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 der må jeg nok melde pass, synes alle produktene er dårlige, betaler heller litt mere, så jeg kan spise det jeg kjøper....
Lavendel*06*10* Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Ferdig revet ost Taco produktene Frukten og grønnsakene Hmm.. Tørke papir, oppvaskmiddel , lys pærer , batterier , kluter o.l
Blue Lady Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Bruker å kjøpe halvstekte baguetter, ris og pasta
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 den gule hånd såpen. lukter kjempe godt!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Liker alle utenom fiskepinner og vårruller faktisk jeg! Men bytter på hva jeg kjøper da, men noen av FP-produktene er faktisk BEDRE enn de andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå