Gå til innhold

Sexy jeans og boots og sånn:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skal ha hva på fredag? Bare lurer.............:-))

Har mest lyst til å gå i olabukser jeg da, som vanlig.... Men blir det mye pynting eller jenter??

Det er jo bitende kaldt å bevege seg fra A til Å og siden jeg er "litt" praktisk anlagt, så har jeg ikke lyst til å fryse så mye:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok jeans her. Har frosset så mye i mitt liv at det gidder jeg ikke mer.

Nylonstrømper er IKKE egnet for vinteren!

Lurer nå på om jeg må kjøre..... Sliter veldig med bekkenet nå når det er kaldt. Og da kan disse gangavstandene bli litt lange.

Men det er jo fortsatt mulig at det blir plussgrader før fredag.

Men et glass vin hjelper jo på så mye, kanskje på bekkenløsning også.

My boobs are i hvertfall ok......

Skrevet

Hahaha, ja det er vel ingen tvil om det:-)))

Men du, det er ikke store gangavstander altså!

Om du f eks tar bussen innover så er Cafe Fiasko rett rundt hjørnet og Santinos er kort vei derfra:-) Jeg orker ikke labbe rundt i kulda heller:-)

Bussen jeg tar stopper på Korsegården kl 16.13 om du har mulighet til å dra da:-)

Skrevet

Blir nok noe varmt, men konservativt ;-)

Og etter en hel dag på kontoret og så pils, så antar jeg at jeg ikke akkurat vil fremstå som så voldsomt pynta, men...

Skrevet

....litt sånn halvshabby Gummis?

Såååå innmari typisk deg liksom;-))

Skrevet

Ja, kanskje det.... Mannen min slutter kl. 1600 og det tar jo ikke mer enn 5-7 min å kjøre fra jobben hans til bussen din...

Det høres ut som en grei deal.

Skrevet

Og da er vi igang:-)

Møter Snulder på bussentralen og vips rundt hjørnet er vi benket i varmen og venter på de andre:-)

Skrevet

Dere som er inne på dette med sexy jeans. Noen som har noen tips til jeans som gir deg mindre og spretten rompe, og tynne lår?

Jeg er interessert i å gå til innkjøp av et par sånne.. ;o)

Gjerne et par som kan fjerne den lille valken etter svangerskapet også..

Skrevet

På meg blir det verken sexy jeans eller boots. Boots klarer jeg ikke å gå med nå og sexy jeans høres ut som et fremmedord. Blir vel en av de to buksene som passer og flate sko...

Skrevet

Maud,

Det høres jo ut som et luksusproblem å kunne velge mellom to bukser siste ukene........jeg hadde en jeg orket å ha på meg jeg;-)) Og den var litt joggebukseaktig........

Synes det er tøft gjort av deg å stille på modenfest så nært fødselen:-))

Skrevet

Satser på å komme en tur i hvert fall, så sant det ikke føles annerledes enn nå. Det er jo ikke sååå mange anledninger der en hel gjeng av flotte damer samles :-)

Skrevet

Det er sant!

Håper formen din holder seg og at vi sees:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...