hurra og hei! Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg har etter fødselen som var for 10 måneder siden tre ganger fått små blemmer/kviser nedentil, like utenfor skjeden. Fått bare en el. to hver gang..Det blir ikke sår, men de går bort. Vet det kan høres ut som herpes...Men jeg har hatt samme kjæreste i fire år, og aldri merket noe til det før...Vet at det fortsatt kan være det:) Men er det noen av dere om har hatt noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Det er garantert ikke herpes for det går ikke bort sånn uten videre, det må medisineres... Kan det være tette hårsekker?? Ville kontaktet lege var jeg deg.. lykke til og god bedring.
hurra og hei! Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg googlet herpes jeg(maaange svar:) og forsto det slik at det går bort av seg selv, men ofte kommer igjen. Har du først fått viruset så blir det i kroppen. Håper jo, og tror, at det ikke er det. Men hva kan det da være?
MaRiAnNe_85 Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 jeg fikk en sånn "blemme" som du prater på..Da jeg var hos gynekologen sa han at d var tette åreganger (el nå sånt..) kviser med andre ord:) Er visst vanlig etter fødselen iaf når man har tatt keisersnitt som jeg skjønte. Trodde ikke selv at d var d i begynnelsen,ble ganske så bekymra..Men når jeg begynte å klemme på den over flere dager,så fikk jeg se at d virkelig var en kvise. hehe:)
hurra og hei! Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 Takker for svar, men jeg har noen spørsmål: -Kom blemmen/kvisen lenge etter fødselen? -Hadde du flere? -Klødde den eller svei litt når du tok på den? Jeg tror jeg skal ta meg n tur til legen, så slipper jeg å lure:)
hurra og hei! Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 dytter litt på denne jeg...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 kan det være kjønnsvorter..? de trenger ikke bryte ut før maaaaange år selvom man har samme partner.. de kommer og går som de vil..
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 det er nok kviser(tette hårsekker).kan komme lett når en barberer seg nedentil.
hurra og hei! Skrevet 14. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2007 Blir ikke de kvisene som små nupper da?Denne er rimelig stor...Såpass at jeg kjenner at den irriterer..Men så er jeg veldig obs på den og da...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 herpes kommer av stress, forkjølelse og andre ting, må være smittet selvfølgelig. går vekk av seg selv. men har du blitt smittet vil du merke det. det kommer utbrudd etter en mnd ca og du VET når du får det. mange kan ikke gå. det er væske fylte blemmer som svir vannvittig. prater av egen erfaring. går bort av seg selv. tror du bare har kviser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå