Ioren Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Har en gutt på 4 uker. Har til nå ammet eller pumpet, og gitt mme på kvelden for å få han til å sove bedre. (Etter råd fra HS) De siste dagene har han etter å ha fått melk fra meg fortsatt søkt veldig og tydelig vært sulten. Har da gitt han mme, og da spiser han opptil 125 ml uten problem. Dette er etter å ha ammet i 20-25 minutter på hver side, (HS sa at jeg ikke burde amme lengre i gangen på hver side). Jeg merker at han får i seg melk fra meg, men vet jo ikke hvor mye det er snakk om, han tar gode tak og det virker jo som han får i seg mye. Synes bare det er så rart at en på 4 uker skal ha behov for så mye mme etter å ha ammet i nærmere en time... Noen med erfaringer?
Expat Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Du, jeg vil anbefale at du setter deg i kontakt med en ammehjelper der du bor og får hjelp ganske umiddelbart. Da får du ordentlige svar ang amming. Nei, du kan ikke ha "lite næring i melka" om du har lite, det er bare for de som har alt for mye. Du kan ha litt for lite, og dette kan ammehjelper hjelpe deg med! Få ammehjelp på ammehjelpen.no!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå