Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Skal med begge guttene (da er de nesten 3 år og nesten 1 år) Tenkte å kle de i skjorter og penbukser siden jeg ikke er bunad- eller matrosdresstypen... ;-) Skal de ha helt like klær, syns dere, eller matchende?
rampetrollet Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Hadde heller satset på matchende.. Var hos fotograf i går og så på litt bilder før vi begynte og jeg personlig det er finest når de ikke er helt like, men holder seg til de samme fargene Vi tok bilder av gutten min alene, og noen bilder av meg og han sammen..gleder meg så veldig til å få se resultatet!
agent007 Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg er enig med henne over - finn noe matchende. Da vi var til fotografen med våre 3 gutter hadde de to eldste hvite tøffe halvermete skjorter og dongerishortser mens lillemann hadde ny hvit body og seleshorts som var i duse hvit og blåfarger.. Når var jo dette på sommeren så de hadde fått litt farge i fjes og på kroppen... Syns det ble veldig fint;-). Tok også bilder av lillemann alene med bar overkropp og med dongeribukse uten noe inni..
KarboHøna_-13_ Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Var hos fotografen med de 3 gutta våres for litt siden. Satt på dem olabukser og hvite langermet trøyer (like). De vart kjempe fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå