Gå til innhold

Påkledning hos fotografen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal med begge guttene (da er de nesten 3 år og nesten 1 år) Tenkte å kle de i skjorter og penbukser siden jeg ikke er bunad- eller matrosdresstypen... ;-)

Skal de ha helt like klær, syns dere, eller matchende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde heller satset på matchende.. Var hos fotograf i går og så på litt bilder før vi begynte og jeg personlig det er finest når de ikke er helt like, men holder seg til de samme fargene :)

Vi tok bilder av gutten min alene, og noen bilder av meg og han sammen..gleder meg så veldig til å få se resultatet!

Skrevet

Jeg er enig med henne over - finn noe matchende. Da vi var til fotografen med våre 3 gutter hadde de to eldste hvite tøffe halvermete skjorter og dongerishortser mens lillemann hadde ny hvit body og seleshorts som var i duse hvit og blåfarger.. Når var jo dette på sommeren så de hadde fått litt farge i fjes og på kroppen... Syns det ble veldig fint;-). Tok også bilder av lillemann alene med bar overkropp og med dongeribukse uten noe inni..

Skrevet

Var hos fotografen med de 3 gutta våres for litt siden. Satt på dem olabukser og hvite langermet trøyer (like). De vart kjempe fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...