mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hei! Målte første gang i går (22+5) og det var 19 cm. Innforbi den grønne streken, men litt artig å vite hvilke mål andre i uke 22/23 har ? klem
Matildesnusk + lille ups Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 ..Mens jeg var 22 i uke 20. Jordmor sa likevel at det ikke nødvendigvis har noe med størrelsen på baby.
mamman til karen elisabet. Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 OBS jeg var 20,5 i uke 18 jeg.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 På forrige kontroll 22+0 ble jeg målt til 22cm, lå da i øvre kant av normalen.
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Var hos jordmor i dag, 20+5, og hun målte opp til flere ganger. 23 cm i dag jeg...Det er et stykke over "normalen" ja...
Galskapens overhode Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 20+1 var jeg 23 cm 24+0 var jeg 27 cm.. Nå ligger livmor helt oppunder ibbeina mine.. Spent p hva målet blir om 2,5 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå