Gå til innhold

Gode oppskrifter med kyllingfilet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har masse fryst kyllingfilet og fikk så lyst på det i dag... noen med forslag? obs - jeg er på slankekur=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Jeg også er på slankern

Det jeg har gjort med kyllingfileen er at jeg har bare stekt den som vanlig i olje og wooket masse grønnsaker ved siden av. Du kan jo også koke ris og ha chilisaus til...

Hvis du skal ta den metoden som ikke er helt slankende:

Snitt opp kyllingfileen på den "runde" siden og legg hvitost i snittene og stek den som vanlig. Lag bakt potet ved siden av eller pommes frites og bruk en saus som heter bali kyllingsaus (eller en anna type jeg ikke husker navnet på som er knallgod)

Skrevet

Takk for tips!

den ikke-slankende metoden hørtes jo veldig god ut...

går det an å steike kyllingfileten med ost sånn i stekeovnen tro?

Pakker man den inn i folie da? hvor lenge og hvilken temperatur?

Skrevet

Du skulle hatt UltraPlus fra Tupperware du nå. Kyllingfiletene blir så ufattelig gode og saftige i den. Bare å krydre og legge de i denne formen og inn i ovnen. Mmmm

En annen favoritt her i huset som er kjempe godt er kylling i tortilla.

Skjør kyllingfilet i biter og lag en lett marinade av olje, krydder, salt og pepper og la den ligge i den ca 30 min før steking.

Ha salat av det du måtte ønske, rømme og gresk dressing mix du blander i rømmen og visp er middagen ferdig. Kjempe godt!

Skrevet

mmm, det høres godt ut! hehe nå vet jeg ikke hva jeg skal velge her altså... kanskje alt p en gang? hehe...

Skrevet

Jeg har ultra plus, legger du bare kyllingen rå i formen, hvor lenge?

Skrevet

Denne passer nok ikke helt til slankende, men:

Stek kyllingfiléen, krydre med grillkrydder, og legg den til sides på et fat. Lag jevning av smør og hvetemel, og bland ut med matfløte og evt litt vann. Bruk to pakker matfløte totalt, så du får masse god saus :) (Akkurat som å lage hvitsaus, det her). Ha i den ferdigstekte kyllingfiléen, og smak til med grillkrydder. Serveres med ris og en frisk salat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...