Gå til innhold

kan dere komme med forslag og tips???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ikke så mye kontakt med vennene våre lengre, alle har lissom sitt, og de fleste har barn, og vi er ikke flinke til å få barnevakter så vi kan samles sånn av og til.

Jeg har i år tenkt å be til fest, så vi blir ca 20 stk, og holder på med invitasjonene.( fest 1.des, så vil ha en god frist )

Men er så i tvil hva jeg skal skrive, og om vi skal ordne til mat, eller bestille pizza.

Har dere noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi i "vennegjengen" vår skal ha julebord i år vi---- Da skal vi gå ut å spise en bedre julemiddag, og så er det ett av parene som har bedt hjem alle sammen på en liten sammenkomst etter middagen! Er det et forslag,eller skal dere be dem hjem?

Hvis dere skal be dem hjem, kan jo noe i denne duren passe kanskje:

Vi planlegger i år og ordne til et lite julebord med våre nærmeste venner.

I den anledning er dere hjertelig velkomne hjem til oss i (adressen....... ....... .....) den 1 desember!

Vi serverer (f.eks) ribbe/pinnekjøtt og en liten dessert.

Det er vel også tid til en liten fortsettelse av festen etter middagen,så ta med drikkevarer de som føler for det.

Håper dere har mulighet til å komme på denne tilstelningen så vi alle kan møtes og ha en koselig kveld!

Svar ønskes innen 25.11.07

Med vennlig hilsen...................

Dette var bare et lite forslag, men er en "mal" ihvertfall!

Kan jo også legge til at dere hade satt stor pris på dette, da dere ikke treffes så ofte lenger pga. alles "situasjon"....

Skrevet

kjempeflott, tusen takk for forslaget ditt...

vi hadde tenkt å ha det hjemme, for det er en liten plass vi bor, og på uteplassene er det masse julebord på gang da....

Skrevet

Og om du ikke vil ordne all maten selv, skriver du at dem kan ta med litt mat hver. Da blir det som et koldtbord.

Skrevet

kan ordne all maten selv, da jeg har hatt en del juleselskap og nyttårsselskap. men er så kjedelig å stå med alt alene, og et bomba hus dagen derpå, ikke så flinke til å hjelpe å rydde serru...

men da får jeg se....hmmm...ikke lett dette her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...