Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt er 5 mnd i morgen og har begynt å våkne rundt 03 på natten og kan være våken til 05. Tidligere sov han til rundt 04, fikk pupp og sovnet igjen med en gang. Noen som har opplevd det samme? Og er det noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi sov ofså forferdelig dårlig om nettene.

har du barneboka av anna wahlgren??

der står det en "kur".

la ungen ligge i vogna, og når han våkner om natta, tar du ikke på ham, ikke prat eller noe.

bare gyng vogna kraftig fram og tilbake og rett før han sovner slutter du. fortsett med dette helt til han sover hele natta. da kan du flytte han over i egen seng.

er utrolig slitsomt, men du verden som du har igjen for det senere.

Live son kanskje 2 timer i strekk gjennom hele natta, og etter denne kuren sover hun fra klokka 19.00 om kvelden, til kl 07.00 om morgenen!

hvis han har spist nok på dagen behøver han ikke pupp om natta.

han våkner nok fordi det er kos, og når du drar fram puppen, eller bare koser med han, så belønner du han for å våkne!

lykke til!

Skrevet

takk for svar:) du har rett i at det er mest kos han er ute etter. er ikke mye han spiser. når det gjelder vogging så har vi gradvis kuttet dette ut. tidligere var han helt avhengig av at han lå i vogga og vi rugget han i søvn. i og med at vi skal gå over til sprinkelseng kuttet vi dette ut. nå sovner han helt fint av seg selv rett før 19.00. problemet er denne uvanen midt på natten. tror du det kan være tenner? har kommet en nede. om far prøver å få han til å sove bare skriker han, men om jeg prøver kommer det bare koslyder ut....

Skrevet

det kan jo være tenner, men da tror jeg ikke han hadde roet seg så fort han kom opp til dere. Live var skikkelig forbanna ett par netter da de to første tennene kom.

men du kan jo prøve å smøre på dentinox?

Skrevet

Dytter på denne da jeg har en 4 mnd gammen jente som også ligger våken og prater (høyt) 1-1 1/2 time på natta. Tror ikke det er tenner. Noen andre med råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...