Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 mini er 3,5 manad men snur ikke seg fra rygen til magen eller fra magen til rygen? Hvordan kan jeg motivere ham?
Gothminister Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Ta det med ro. Det kommer etterhvert. Min snudde seg fra rygg til mage da han var 3 mnd,og han er nå 7 mnd,men snur seg enda ikke fra mage til rygg!
fanta Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Det er da tidlig å gjøre det ved 3,5 mnd! De fleste er nok senere ute enn det. Min eldste snudde seg fra mage til rygg når hun var 4 mnd., og andre veien når hun var 5. Lillebror er straks 4 mnd, og snur seg over på siden når han ligger på rygg, men kommer ikke helt rundt. Det forventes vel ikke at de skal kunne dette før de er 5-6 mnd, tror jeg. Det er vel heller ikke noe du trenger å "trene" på eller motivere til, min erfaring er at babyene er supermotiverte til å lære og trene helt av seg selv, når de er klar for det :-)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Det er ikke forventet at de skal klare dette før de er 7 mnd, gjennomsnittet er 5 mnd, så han har gooood tid på seg :-)
Twins i magen <3 Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Mini her snurret rundt helt på egen hånd alene i går for første gang... og han er 5 mnd!! Tror ikke han gjør det med det første igjen heller... Så du trenger nok ikke å bekymre deg nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå