Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Her er det nesten ikke eksisterende.. Alle er så opptatt med sitt, jeg også. Men nå føler jeg meg veldig alene.
mamsen & guttaboys Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 sosialt liv??? hva er det??? hehehe......
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Det sosiale livet her er nesten ikke eksisterende her også. jeg flyttet til Oslo til kjæresten min, og her kjenner jeg ingen. og alle er jo så opptatte så det blir sjelden vi ser kompisene hans. heldigvis trives vi godt sammen. når jeg tenker megom, så er venninne mine hjemme i en helt annen verden siden jeg er gravid, så de er ikke like opptatte av meg lengre.. så jeg føler meg nesten litt venneløs til tider.. litt rart, for slik har det aldri vært..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg sliter litt med omstillingen, for før jeg ble gravid så dro jeg ut på byen med venner hvis jeg skulle være sosial, nå er det liksom sånn at vi eventuelt finner på noe med vennepar, men det skal jo sååå mye til for at det passer..
Supertea Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Er ikke så mye action her heller. Var så dårlig et par måneder så jeg orket ikke være med på noe, og nå har det liksom blitt en vane å ta det med ro. Dessuten leser jeg til eksamen så jeg har begrenset med tid. I tillegg er to av mine nærmeste venninner enten høygravid eller nybakt mamma, så da blir jo ingen av oss særlig aktive sosialt egentlig... Tror det kommer til å gå seg til når vi har fått baby alle tre, så vi kan møtes med barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå