Mamma Mirabell Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Kan gutten min på 5 mnd og 21 dager spise dette ? Noen med erfaringer ? Hva burde han i så fall få på som pålegg ? Legger fint på sseg men synes han virker så utilpass om dagen..
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Har han fått tenner? Jeg har en sønn på 9,5mndr nå-og han har ikke fått tenner enda(venter i spenning-HVER dag! ). Jeg har hvertfall ikke gitt han noe med biter før nå. Eller,han har jo fått lov til å prøvesmake på middagsglass med litt biter når han var ca.8mndr,men det var lite. Nå pleier jeg å gi han middagsglass innimellom også får han lov til tygge på brødskalker. Det får han ganske ofte. Jeg har forresten hørt om folk som ha gitt brød-biter med leverpostei på til barna sine når de er ca6mndr. Men de barna har også gjerne fått en tann eller flere.
Gothminister Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Gjør han tyggebevegelser med munnen sin? Hvis det,så kan han få. Eller du kan jo prøve uansett og se hvordan det går.. Prøv med litt fruktmos i begynnelsen som pålegg. Riv av en liten bit av brødskiven,og legg litt fruktmos på. Kanskje han elsker det også
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Trenger ikke tenner for å spise brød =) Du kan jo prøve å se om han liker det..
scoobidoo Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Hehe. Nei, jeg tror ikke at brød biter... Sorry, måtte bare. Har dere begynt med grøt? For det er vel lurere å starte med mat som er lettere å fordøye enn brød? Og så etter en stund introdusere brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå