Scorpiogi Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 ..har jeg bursdag! :-) kanskje det smeller til i kveld da? ) ) Får håpe min kjære koser oss til en bursdagsgave uti august en gang.....
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 gratulerer så mye med dagen
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer med dagen:-) Kjør på med litt kosing i dag...slik at vi kan ønske augustbabyen velkommen;-)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 grattis me dagen=) håpe dokk får d te å klaff no da hihi,vært arti d=) bursdagsklæm!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer så mye med dagen!! Håper din kjære koser dere til en bursdagsgave i august;)
Scorpiogi Skrevet 14. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2007 Tusen takk!!! ) Koseligste forumet jeg vet om, dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå