Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 i dag har jeg hatt en del mensmurringer, ikke veldig sterke, men kjenner det godt nede i magen. Er det noe jeg bør bekymre meg over? jeg er 30+1 i dag... takknemmelig for alle svar!!
*1+1=2 små* Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 jeg er snart i mål og har en deeeel mensemurringer men ingenting skjer! hehe hvis du er urolig ring føden de vet hva som er "farlig" og hva ikke!
Adriansmor med tulla Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Har åsså hatt det siden uke 30 og er 37 uker på lørdag...så det er vanlig å ha det en stund... prøv å slappe av med føttene høgt=)
sund Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Spurte jordmor om mensmurringer, men hun sa det bare var kynnere, så ingenting å uroe seg for. Men som hun over her sier, - det skader ikke å slappe av og ha beina høyt.
Erisa* Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg har også hatt en del mensmurringer den siste uken (er 30+5 i dag), og syns ikke noe om det! Men jeg tror ikke det er noe farlig egentlig. Har innbilt meg at det er pga at babyen presser i bekkenet, for det begynte etter at hun snudde seg med hodet ned. Det kan naturligvis være tilfeldig, men slik tenker altså jeg;) Ring og snakk med jordmoren din hvis du er bekymret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå