Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Er det noen som har fått flere barn,men bare hatt sv.forgiftning første gang? lurer på hva sjangsen er for at jeg neste gang kan slippe dette og gå til termin. Fikk nettopp en datter født i uke 27.
Binse har fått Bøllefrøet Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Hei Jeg hadde svangerskapsforgiftning med nr 1. Gikk riktignok nesten til termin, men var innlagt på sykehuset første gang uke 27 med henne. Og deretter flere ganger. Legene trodde aldri jeg skulle gå så lenge, men BT holdt seg på 110 i undertrykk, så jeg fikk fortsette svangerskapet, men under svært kontrollerte former. Er nå gravid med nr 4... Har fått svært god oppfølging alle gangene, spes med tanke på utvikling av svangerskapsforgiftning. Men har ikke fått det tilbake heldigvis. En av legene jeg har hatt sa at det er en litt forhøyet risiko for at man får svangerskapsforgiftning igjen når man har hatt det tidligere, men at de i allefall kunne ta forhåndsregler så langt det lar seg gjøre. Eks ganske direkte sykemeldt fra nattevakter + lav terskel for sykemelding ved tegn til Bt stigning, eller at jeg var sliten. Så langt har det gått veldig bra. Vet ikke om det var til noe hjelp, men mine opplevelser i allefall. Lykke til med veslajenta, Håper alt er bra med henne, Pass på å ta godt vare på hverandre, jeg vet godt hvor stressende det er å ha barn på sykehus over lang tid. Det er viktig å være mamma og pappa, men også å være kjærester. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå